دوستان عزیزچنانچه به نرم افزار یا بازی یا کتاب خلاصه هر چی که نیاز داشتید در قسمت ارسال نظر اعلام کنید تا برای دانلود شما عزیزان فراهم کنیم welcom to my weblog(peyman ebrahimi ahmad abad

دانلود فیلم,آهنگ,نرم افزار,بازی,عکس,کتاب آموزشی
دانلود فیلم,آهنگ,نرم افزار,بازی,عکس,کتاب آموزشی
Today news

بازیكنان چلسی در این نیمه بیشتر سعی داشتند با حفظ حراست از دروازه خود، با حربه ضد حمله به دروازه تیم میزبان حمله ور شوند.

سرانجام یاران «یوپ هاینكس» در دقیقه 82 مزد برتری خود را گرفتند و توسط «توماس مولر» به گل رسیدند. در این لحظه سانتر «شوان اشتاینگر» روی سر «مولر» فرود آمد و وی با ضربه ای تماشایی دروازه چلسی را باز كرد. این گل تا دقیقه 88 پابرجا بود تا اینكه «دیدیه دروگبا» مهاجم ساحل عاجی تیم چلسی با ضربه سر بازی را به تساوی كشاند.

در وقت اضافی و در حساس ترین حادثه، «آرین روبن» هافبك هلندی بایرن مونیخ در دقیقه 94 ضربه پنالتی را از دست داد . این ضربه توسط «پیتر چك» سنگربان چلسی مهار شد.

به هرحال ، تلاش دوتیم در پایان دو وقت 15 دقیقه اضافی به جایی نرسید و دوتیم به همان تساوی یك بریك رضایت دادند تا سرنوشت بازی به ضربات پنالتی كشیده شود.

در ضربات پنالتی تیم چلسی بهتر عمل كرد و با حساب 4بر3 به پیروزی رسید تا جام قهرمانی را در آغوش بكشد و برای نخستین بار بر بلندای قهرمانی این مسابقات معتبر اروپایی تكیه بزند.

قضاوت بازی پایانی برعهده «پدرو پروئنكا» داور 41 ساله پرتغالی بود.

چلسی در نیمه نهایی از سد بارسلونا گذشته و بایرن مونیخ با برتری مقابل رئال مادرید به فینال رسیده بود.(


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ 1 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

<